رمز موفقیت در حوزه استاندارد، تدوین استانداردهاست

محمدهادی بحرینی
مهر 26, 1403
معاون ارزیابی کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد، مدیرکل استاندارد استان بوشهر و هیأت همراه از مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ معاون ارزیابی کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان گفت: کشورمان در سایه تلاش‌های مهم انجام شده در شاخص سنجش کیفیت رتبه نخست منطقه را دارد.

مهدی حسین‌پور اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد ایران در راستای کیفیت یک جایگاه ممتاز و نخست دارد که این نشان از اهمیت برنامه‌های اجرا شده در حوزه استاندارد است.

وی بیان کرد: کلید واژه و رمز موفقیت مهم در حوزه استاندارد، تدوین استانداردها است که در معاونت آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد عملکرد بسیار ارزشمندی از خود برجا گذاشته است.

حسین‌پور با اشاره به اینکه کالاهای مشمول استاندار اجباری به طور مستمر رصد و پایش می‌شوند ادامه داد: در صورت نبود استانداردهای مورد نیاز، کالای مدنظر از رده مصرف مردم خارج می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز مأموریت ذاتی اداره کل استاندارد استان بوشهر را تقویت، کنترل، کیفیت بخشی، ارزیابی و نظارت عنوان کرد و یادآور شد: اگر آزمایشگاهی یا شرکت بازرسی با مشکلی مواجه شد، موضوع را با ما در میان بگذارد تا طبق دستورالعمل و قانون تقویت توسعه نظام استاندارد موارد را مرتفع نمائیم.

محسن مشتاقی افزود: ما به عنوان نماینده سازمان ملی استاندارد ایران و مجموعه‌های بازرسی و آزمایشگاهی باید در کنار هم برای پیشبرد اهداف متعالی و تحولی سازمان تلاش نمائیم تا ثمره مثبت آن را در سطح جامعه شاید باشیم.

مسعود محبوبی نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه توانمندی‌های مجموعه و گزارشی از روند کار شرکت از ابتدا تا حال حاضر گفت: ما تاکنون سعی کرده‌ایم همواره رو به جلو حرکت کنیم و تلاش ما و همکارانمان در این مجموعه ایجاد تحول‌های علمی و زیرساختی جهت بهبود فرآیندها و خدمات رسانی بهتر به آحاد جامعه است.

وی اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر فعالیت مستمر و پویا در امور تحقیقاتی و پژوهشی با جلب نظر و اعتمادسازی و همچنین آموزش نیروهای متخصص و فنی توانسته است نیازهای جنوب کشور را در زمینه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برطرف کند.

مدیرعامل شرکت بازرسی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان در پایان خاطر نشان کرد: پرسنل اداره کل استاندارد بوشهر را همچون همکاران خود می‌دانیم و به این همکاری دو سویه در جهت پیشبرد اهداف متعالی و تحولی سازمان افتخار می‌کنیم.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه