تجلیل از آزمایشگاه شاخه زیتون لیان در گرامیداشت هفته استاندارد

محمدهادی بحرینی
مهر 22, 1403
به مناسبت هفته استاندارد، در آیینی از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان با حضور فرماندار شهرستان گناوه قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ فرماندار گناوه در این مراسم که در محل اداره استاندارد شهرستان گناوه برگزار شد، اظهار داشت: استانداردها بر زندگی روزمره هر شهروندی تأثیر می‌گذارند و درک مفاهیم آن برای همه بخش‌های جامعه به لحاظ تأثیر و اهمیتی که دارد، ضروری است.

وی با بیان اینکه استانداردسازی نقش کلیدی و فزاینده‌ای در توسعه و اقتصاد کشورها ایفا می‌کند، افزود: انسان‌هایی که با این موضوع آشنایی و اشراف دارند، در موقعیتی قوی‌تری در مواجه با طیف وسیعی از وضعیت‌هایی که ممکن است در زندگی روزمره و حرفه ای خود مواجه شوند، برخوردار و زندگی آسوده تر، ایمن تر و قابل پیش بینی تری نسبت به سایرین خواهند داشت.

رئیس استاندارد شهرستان گناوه نیز با تبریک هفته استاندارد از زحمات و کارکنان این مجموعه در انجام وظایف محوله و همچنین کارکنان آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و تولیدکنندگان صنایع این شهرستان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان به عنوان آزمایشگاه نمونه و از آقای امیررضا بوالخیر مدیر فنی آزمایشگاه شیمی این مجتمع آزمایشگاهی به واسطه عملکرد خوبشان با اهدای لوح سپاس، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه