بازدید مدیرکل بازرسی استان بوشهر از آزمایشگاه شاخه زیتون لیان

محمدهادی بحرینی
اردیبهشت 15, 1400
دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند و در این راستا باید نگاه هم‌افزایی و اثربخشی را ایجاد و تقویت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان؛ مدیرکل بازرسی استان بوشهر در راستای بازدید از این مجتمع آزمایشگاهی، با بیان اینکه اداره کل بازرسی در جهت کمک به تولید کنندگان و حمایت از این قشر، گفت: بسیار خوشحالم که این چنین آزمایشگاه دانش بنیان مجهزی با نیروهایی متخصص در استان بوشهر در حال فعالیت می‌باشد و از هیچ حمایتی در راستای رشد و بالندگی کارآفرینان بومی فروگذار نیستیم.

شهبازی یکی از پیشران‌های اصلی حوزه اقتصاد استان را بخش صنعت عنوان کرد و یکی از اولویت‌ها در استان را توجه ویژه و حمایت از این بخش دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند و در این راستا باید نگاه هم‌افزایی و اثربخشی را ایجاد و تقویت کرد.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان نیز ضمن معرفی شرکت و مجموعه آزمایشگاهی، گفت: ما به عنوان تنها دارنده گواهینامه سورویانس از سازمان ملی استاندارد ایران در استان بوشهر بر خود می بالیم که از اعتماد همه جانبه سازمان ملی استاندارد ایران را جلب کرده ایم و این یه دستاورد مثبت برای دستیابی به اهداف دراز مدت در آینده خواهد بود.

محبوبی با اشاره به این که هرچقدر بتوانیم استانداردهای خود را با استانداردهای جهانی مطابقت دهیم، همان قدر شاهد توسعه و پیشرفت خواهیم بود، خاطر نشان کرد: با این استدلال و با توجه به تفکری که در شالوده این شرکت نهادینه شده است می‌توانم با جرأت بگویم که اکثر کارکنان شرکت، کار تیمی را بر کار فردی ترجیح می دهند و بر این باورند که همیشه دو فکر بهتر از یک فکر است و همین موضوع باعث پیشرفت ما بوده است.

محبوبی همچنین در حاشیه این بازدید از تولید یک کیت آزمایشگاهی در واحد پژوهشی و تحقیقاتی این مجتمع خبر داد و افزود: در حال حاضر تست‌های نهایی برای خروجی مثبت از این محصول در حال انجام است در روزهای آینده و نه چندان روز به طور رسمی از آن رونمایی خواهیم کرد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط مجموعه شاخه زیتون لیان در زمینه گسترش خدمات بازرسی و آزمایشگاهی و افزایش تعداد شعب به ویژه در بنادر ایران صورت گرفته تا به لحاظ بعد دسترسی مشتریان به خدمات اینگونه مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شاخه زیتون لیان به عنوان مجموعه‌ای که تاکنون از هیچ ارگان دولتی کمک مادی نخواسته است، افزود: از ابتدا دیدگاه ما سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی‌مان بوده و برای رسیدن به نقطه عالیه دست از تلاش بر نداشته ایم، چون بر این باوریم که در تمام مراحل باید با گامهای استوار و پیوسته حرکت کرد تا به مقصد رسید.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان در پایان با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی صورت گرفته در این مجتمع آزمایشگاهی و با داشتن به روزترین و پیشرفته ترین امکانات در زمینه آزمایشگاهی و وجود نیروهای متخصص، تأکید کرد: از همین تریبون از متولیان امر و مسئولین استانی درخواست می‌کنم تا با نگرشی مثبت و اعتماد به خدمات بازرسی و آزمایشگاهی بومی موجود در این استان، درخواست‌های خود را به دیگر استان‌ها ارسال ننمایند و اولویت اول خود را در راستای تقویت و حمایت از شرکت‌های بازرسی و آزمایشگاهی بومی و مستقر در این استان قرار دهند.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه