توسعه همکاری‌های نخبگانی در بازدید از این مجتمع آزمایشگاهی

محمدهادی بحرینی
تیر 1, 1399
توسعه همکاری‌های نخبگانی بین بنیاد نخبگان استان و شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و با طراحی «کوپن فناوری» ویژه مستعدین برتر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر باتفاق هیئت همراه از مجموعه دانش بنیاد شاخه زیتون لیان بازدید نمود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: توسعه همکاری‌های نخبگانی بین بنیاد نخبگان استان و شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و با طراحی «کوپن فناوری» ویژه مستعدین برتر بررسی شد.

اله کرم اخلاقی در این بازدید که با هدف توسعه همکاری‌های نخبگانی و در حوزه‌های علم و فناوری و ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی به مستعدین برتر بنیاد ملی صورت گرفت، افزود: این شرکت که همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است به عنوان بزرگترین مجتمع آزمایشگاهی جنوب کشور دارای بخش‌های منحصر به فرد آزمایشگاهی و بازرسی فنی در حوزه‌های مختلف می‌باشد به نحوی که در ازای هر واحد بازرسی یک واحد آزمایشگاهی اختصاصی در اختیار دارند.

مسعود محبوبی با اشاره به اینکه ایده «کوپن فناوری» برگرفته از برنامه‌های حمایتی اتحادیه اروپا از فعالیت‌های دانش‌بنیان از کتاب «پیوند دانشگاه‌ها به رشد منطقه‌ای درس‌هایی از اتحادیه اروپا» ترجمه دکتر رضا آذین دانشیار مهندسی نفت دانشگاه خلیج فارس و عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان بوشهر با هدف تأمین خدمات تخصصی مستعدین برتر بنیاد ملی نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشگران طراحی شده است افزود: این کوپن هم اکنون در دسترس واحدهای پژوهشی دانشگاه‌های استان قرار گرفته است تا از این خدمت استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان نیز بر ادامه همکاری این شرکت با بنیاد نخبگان و استفاده از کوپن فناوری تأکید نمود و افزود: کوپن فناوری به صورت مکمل برنامه‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عمل خواهد نمود و به زودی شاهد راه‌اندازی یک آزمایشگاه بالینی در این مجموعه خواهیم بود تا بتوانیم نیاز استان را در راستای انجام آزمایشاتی که در استان وجود ندارد را برطرف کنیم.

شایان ذکر است مستعدین برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند جهت انجام آزمون‌های تخصصی، از تخفیف ویژه کوپن فناوری بهره‌مند گردند.

توسعه همکاری‌های نخبگانی بین بنیاد نخبگان استان و شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و با طراحی «کوپن فناوری» ویژه مستعدین برتر بررسی شد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه